Rüyanızda gördüğünüz nesneyi yazıp ara butonunu tıklayın

Rüyada abla görmek


Yaptığınız işte ya da ilerde yapmak istediğiniz bir işte karşılaştığınız zorluklar karşısında itibarlı birisi tarafından kollanıp gözetileceğiniz anlamında geliyor. Rüyada kendi ablasını görmek, yakında iyi bir haber almak demektir. Bekarlara evlenebileceğini belirtir. Ablanızı veya ablanızın olduğunu görmeniz, bütün işlerinizde koruma göreceğinize ve ömrünüzün uzun olacağına işarettir.

Rüyada kişi kendi ablasını görürse, yakında iyi bir haber alacağını veya bekarsa evlenebileceğini belirtir.

Rüyasinda ablasini gören kişi, bekar ise yakinda iyi bir evlilik yapacagina ; evli ise, bir kiz çocugu doguracagina; bu rüyayi bir erkek görmüş ise, beklemediği bir yerden eline biraz para veya mal geçecegine veyahut çok hayirli bir haber alacagina işarettir. Bir başka deyişe göre; ablasindan büyük bir menfaat görecegine, ablasi yoksa onun yerine koydugu bir kimseden ayni sekilde bir menfaat bulacagina delalet eder. Bazi tabircilere göre ise rüyada abla görmek, sefkatle ve sevgiyle yorumlanir. Rüyada bir ablasi oldugunu görmek, Aile içinde çok sevildigine isarettir. Ablasini yanaklarindan öptügünü gören, mutlu bir gelecege sahip olur. Ablasi tarafindan öpüldügünü görmek ise, kendisinin ev halkina bagliligini gösterir.

Rüyada ablanızı görürseniz, bütün işlerinizde ve girişimlerinizin tamamında birisinden destek göreceğinize ve bu desteğin uzun ömürlü olacağına işarettir.



Rüyada abla görmek (71010) defa okundu.
Benzer rüya yorumları: bacı, kardeş

abla için yapılan yorumlar
Yazan: Mehmet gurcu (2014-03-27 03:17:39)

Ben 7yasindayken cok sewdim ablami kaybettim kazada arasan yillar geci birgun ewde tek basima uyurken uyandim kalktim arkami bi dondum olmus ablam karsimda bana bakiyor bembeyaz giyisiyle basi kapali sok oldu dondum. İki dakka bekledim arkami bi dondum hala duruyo bana bakiyo bagirdim korktum sonra giddi bu neyi animsatiyo n ne isaredi dir bu bunun cvbini soylerimisin bana nolur ama bn ablami cok sewiyodum hep



Yazan: asdfg (2014-03-23 18:27:58)

rüyada ablam misafir olarak bize geliyor acaba ne anlamına geliyor



Yazan: yesim (2014-03-17 15:36:49)

ablam ölü ve ben onu rüyamda yaşıyor olarak görüyorum



Yazan: emne (2014-01-04 14:59:24)

isthare rüyasnda başbakanin eşi ve iki kzni gördüm birisi çok güzeldi yoda yüüyorlardi bitensi dönüp bana bakyodu anlami nedir acaba



Yazan: Elif (2013-12-30 13:34:54)

Ruyamda ablami abimi ve kendimi gordum. Disarda bisey yuzunden biz kardes kardese yangini yapiyorduk ama acayib bi systemle once altimiz yanacak , sonra yanimiz sonra basimiz . Ama cok sakiniz ablam bana sariliyor atesler gelmeye basladi ayaklarimizdan ama hic acima yoktu acitmiyordu yani .. Sonra yanlarimiza geldi bende orda diyorumki abla ben gidiyorum gonderdi beni sonra ustu kapandi yangin ile ve yok oldular acisiz.. Ben orda hungur hungur aglamaya basladim .. Abimi goremedim felan .. Bu neydi ya ? Acayib bi ruya Lutfen biri yorum yapsin ..



Yazan: özge (2013-12-25 18:40:02)

ablamı rüyamda ünlü gördümm



Yazan: merve (2013-12-04 17:58:19)

Ablamın balondan düştüğünü gördüm ne anlama geliyor acaba



Yazan: dogan pekcan (2013-11-24 11:37:14)

rüyamda ablamla annemin halılarını yıkıyorduk yaklaşık 5 halı vardı beyaz kırmızı karışık bir renkteydi sonra ablam halıları tek tek çeiyordu sermek için



Yazan: mukaddes (2013-09-10 10:48:46)

rüyamda ölmüş olan aplamı öbür aplamın eşinin hasmıyla öpüşürgen gördüm



Yazan: kübra (2013-08-17 00:43:38)

rüyamda ablamın yaşlandığını gördüm.. Bu ne anlama geliyor yorumlaya bilirmisiniz lütfen



Yazan: kürt (2013-08-02 18:30:34)

abim rüyanda köpekler görüyor hepsi ona saldiriyor ablama giderken onu bulamiyor ve buldugunda abllam iyi köpekler sana bisey yapmazlar diyor o köpeklerden birisi beyaz di oda abimi isiriyordu ablam ama iyi bir köpek diyirdu onu korumuyordu ne anlama geliyor:$



Yazan: Gülcan (2013-07-29 09:20:55)

rüyada yoldayım birden abim erkek kuzenim sevdiğim kişi ve ablamın dolaştıklarını gördüm bende onlarla beraber yürürken sevdiğim kişiyle ablamın arkadaş olduğunu gördüm çok şaşırdım sarmaş dolaşlardı ama sadece arkadaşlardı



Yazan: sinem özkan (2013-07-04 10:29:52)

ben rüyda ablamı gördm yaaaa tamam mı şu anda ki şu and ki ya napalım yaaaaaa şu anda ki şu anda ki ya şu anda şu anda ki ya tamam mı ya



Yazan: sinem özkan (2013-07-01 09:59:27)

ben rüyda ablamı ördüm yaaaaaa şu anda ki ya şu anda ki yaaaaaaaaaaa ki yaaaaa ya tamam mı yaaaaaaaaaaaaaaaaaa ki yaaaa ki ya şu anda ki ya tamam mı ya bunu yazan sinem özkan erdalın kızın



Yazan: sinem özkan (2013-06-29 09:34:20)

rüyda ablamı gördüm ele ele yutuşmuştk biz ablamla ben ablamı çok seviyorum



Yazan: Sükran (2013-06-23 10:09:56)

Rüyamda ablamin normal sekilde yagan yagmurun altinda islanirken gördüm. Birkac gün öncede ablami bizim siyah renkli arabanin yaninda beklerken görmüstüm



Yazan: Gülistan (2013-05-27 16:09:49)

ruyada ablami ve eniştemi görmek nelerdir belirtileri



Yazan: sesiz (2013-03-06 10:04:58)

ablam el saladı bana



Yazan: ESRA (2013-02-27 18:25:34)

ya ben rüyamda ablamı gördüm ama ablam degildi saçları dökulmuş beyazlamış başka birisi gibiydi hatta rüyada sana ne oldu abla diye soruyodum oda bişey olmamış gibi gülüyordu. ben çok etkilendim ama anlam veremedim. acaba ne anlamı var bilen varmı



Yazan: senocak ayse (2013-02-17 16:10:36)

rüyamda ablamla beraber namaza durmusuz ve iki rekat namaz kiliyoruz ama icimde hep süphe var,namazlayi dogrumu serdim,abdestim bozuldumu yada düzgün alabildimmi diye..aciklamasini cok merak ediyorum.



Yazan: pinar (2013-01-15 00:51:13)

yola çıkmış dolmuşla gidiyorum birden ablamın evinde buluyorum kendimi evi çok köküymüş pislik içindeymiş duvarlarda kocaman süngerler var 2 kadın girdi ablam o kadına gömlek işlemiş teslim ediyor kadınlar çıkarken yere birşey attılar odanın her yeri fare oldu çokkorktum ablam yavaşca şırınganıniçinde ilacı yere boşalttı fareler öldü sonra duvardan örümcekler çıktı ablam 1 şırınga daha boşalttı onlarda öldü diğer duvardan su çıktı su buz oldu sonra ateş oldu ateşin altına 2 adam geldi sünger başlarına düştü ablama bir şey yapmıyacakmısın dedim yok onlara bir şey olmaz dedi sadece bayılacaklar dedi ve öyle oldu adamlar ayıldı hiç bir şey olmamış gibi gittiler



Yazan: batuhan (2013-01-01 12:21:08)

benim ablam doğduğunda öldüğü için onu melek olarak gördüm.



Yazan: aslı (2012-12-23 13:43:15)

ben rüyamda babmın öldüğünü gördüm ne anlama geliyor



Yazan: emir (2012-11-28 10:08:14)

ablamı hasta kötü bir halde gördüm



Yazan: deniz (2012-07-02 18:50:59)

ben ablamı elbise giymiş olarak gördüm



Yazan: ceyda (2012-05-23 15:24:58)

rüyamda öz ablamdan başka birtane daha ablam olduğunu ve onun sigara içtiğini bana öz ablam söylüyor acaba yorumu nedir...



Yazan: umut (2012-05-04 17:13:05)

rüyamda ablamın buluta kafasını kesik oldugunu gördüm ama ne olduqunu bulamadım ne dr acaba ?



Yazan: hasan (2012-04-12 13:22:01)

Rüyamda öz ablam değil ama öz ablam gibi gördüğüm abla yerine koyduğumkişinin benden kactıgını görüyorum bu neye işarettir yardım ederseniz sevinirim....gördüğüm kişinin bende olan değeri çok büyük



Yazan: kevser (2012-04-04 23:37:26)

ablam evli ama nerden çıktı bilmiyorum ablamın kızlığnn bozldğunu gördm bundan annemn ve diğer ablamn haberinin olduğunu öğreniyorum ablam kendini odaya kapatıyor depresyona falan giriyor ben de dahil yardımcı olmaya çalışıoz kafasını dağıtsın diye iş falan bulmaya çalışıyorum kendim kuaförüm benim yanıma gelmesini istiyorum falan ama çok etkilenmiştim neye işarettir bu öncesinde bir rüya gördüm araştırdım çıktı bunun neye işaret olduğunu öğrenemedim korktum



Yazan: kurtuluş (2012-03-21 12:11:12)

rüyamda ablamı gördüm hatırladığım kadarıyla yerde birkaç tane altından bilezik vardı üstünde değerli taşlar değişik motifler vardı bilezikleri elime aldığımda hepsi kum gibi dökülüyordu.



Yazan: MELEK (2012-01-09 09:52:24)

benim oturduğum eve eniştem gizli kamera koyup beni izlediğini öğreniyorum çok üzülüyorum ablamla telefonda konuşup neden böyle bişey yaptklarını ve eniştem böyle bişey yaptıysadaa benden gizlediğini,söylemediği için çok çok üzülüyorum ayrıca kamera oğlumun odasında ve salonda yerleştirilmiş ve ben düşünüyorum ne zamandır bu kameraların olduğunu ve neler gördüklerini düşünüyorum .iyi çalışmalar şimdiden teşekkür ederim



Yazan: döndu karakaya (2011-12-06 11:35:46)

ruyamda ablamla annemin kavga ettiğini ve ablamın elinde bıçak olduğunu anneme saldırdığını gördum



Yazan: Gülsen (2011-09-30 11:58:29)

Ruyamda ablamın açık ilköğretim sınavı vardı ablamla birlikte lisede yapılacak olan sınava gittik ama o okulda sınav yokmuş ve bizim gibi bekleyen insanlar vardı. Ben hemen idari kadronun olduğu bölume cıktım benden sınav kagıdını sordular kağıtta benim siyah çantamdaydı yuruyen merdivenden indim çantamı bulmak için ve buldum bu sefer geri gitmeye çalıştım ama uyandım:-)



Bu rüyaya yorum yazmak veya kendi rüyanızı yazmak istermisiniz?


Adınız :

E-posta :
(Epostanızı diğer kullanıcılar göremez)

Yorumunuz:


reklam - gizlilik